קונה רכבים במזומן – כל מה שרציתם לדעת

 הבחירה למכור רכב לחברה אשר קונה רכבים במזומן לפירוק או נסיעה כוללת כמה יתרונות לבעלים.  סילוק רכב ישן או פגום עלול להיות טרחה.

במיוחד כאשר מנסים למצוא קונה לגיטימי.  זה מוביל לעתים קרובות למכוניות נטושות שיושבות בחניונים או ליד מבנים, מהווים סכנות סביבתיות ומפריעות לציבור.  במקרים כאלה, הבעלים עשוי בסופו של דבר להבין שהשקעה בתיקונים, רישוי או בדיקה היא חסרת תועלת.  הפתרון הטוב ביותר הוא למכור את הרכב לחברה מקצועית המתמחה בקניית רכבים במזומן.  חברות אלו מציעות בדרך כלל מחירים הוגנים ומספקות שירותי גרירה מהבית שלכם.

קונה רכבים במזומן לפירוק או נסיעה
קונה רכבים במזומן לפירוק או נסיעה

מכירת רכב לפירוק – למה ואיך??

 לפרקטיקה של פירוק רכבים יש תרומות שונות.  כאשר אתם מוכרים רכב לקונה רכבים לפירוק, הוא מסייע בפינוי רכבים מסוכנים שנותרו בצידי הדרך לאחר תאונה או שסתם זרוקים בחניון שליד הבית.  לאחר מכן, מכוניות אלו עוברות ייעוד מחדש באמצעות תיקונים ושיפוץ כדי לחזור לכביש.

בעוד שאחרות מפורקות וחלקי החילוף שלהן נמכרים או ממוחזרים למטרות תעשייה ובנייה.  הדבר מתיישב עם מטרת משרד התחבורה והמשרד לאיכות הסביבה לשפר ולשמור על איכות הסביבה.

 חברת משה קארס, משרד מורשה לרכישת רכבים, מתמחה בקניית רכבים שעברו נזקים כבדים או בלאי טבעי.  השירותים המקצועיים שלנו משתרעים על פני כל הארץ, ואנו מציעים תשלומים במזומן בהתאם למצב הרכב.  אנו קונים רכבים במזומן מכל יצרן, דגם או שנה.

ללא קשר אם הם עברו טסט או תאונה.  אנו רוכשים גם כאלה שניתן להחזיר לכביש, אך דורשים יותר השקעה ממה שהם שווים.

האם כדאי למכור רכב לפירוק?
האם כדאי למכור רכב לפירוק? 

או מלאו את הטופס לבדיקת
מחיר עבור הרכב שלכם

MOSHE CARS קונה רכבים לפירוק ומזומן בכל רחבי הארץ כולל גרירה

לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-2982882.

קונה רכבים לפירוק ונסיעה במזומן – איך למכור נכון??

מציאת קונה רכבים במזומן
מציאת קונה רכבים במזומן

 השירותים שלנו זמינים מסביב לשעון, ואנו קונים רכבים בהצעת מחיר גבוהה מהרגיל לאחר ביצוע בדיקה יסודית במקום.  כאשר אתה מוכר לנו את הרכב שלך, תוכל לצפות לתשואה כספית גבוהה יותר מכל אפשרות אחרת הקיימת בשוק.  בנוסף, תוכל ליהנות מכמה הטבות על ידי בחירת קונה רכב במזומן, כולל:

  • נציגי החברה שלנו נגישים בכל רחבי הארץ, זמינים בכל עת.

הצוותים שלנו נמצאים על הקרקע ללא לאות, זמינים 24/7, יום ולילה.

לאחר קבלת בקשה, אנו נשלח נציג שלנו שיגרור את רכבך.

הידע שלנו על מחירי השוק מאפשר לנו לספק לכם הצעה הוגנת ומשתלמת.

משה קארס זמינים לסייע לך בכל שעה עם אפשרות מהירה, נוחה ומשתלמת למכירת המכונית המשומשת שלך.

 אנו מציעים תהליך מהיר ללא טרחה ויעיל למכירת רכבים לפירוק בין אם לנהיגה או לפירוק.  צוות המומחים שלנו מעניק שירות אמין, אדיב ובעל ניסיון עשיר בתחום.  חסוך לעצמך את כאב הראש, הזמן והמשאבים על ידי יצירת קשר כדי להיפטר מאותו רכב לא רצוי שתופס מקום חניה יקר. 

סמכו על ההבטחה שלנו להשאיר אתכם מחויכים ומרוצים מהחלטתכם לבחור בשירות המקצועי שלנו.

 רכישת רכבים לפירוק בתעריפים הוגנים היא מיזם מועיל הדדי, המוביל לזרם של עסקים המציעים שירות זה.  חשוב לקחת בחשבון את כל החבילה בעת בחירת חברה, כולל מהירות, הצעת המחיר ואמינות.  אנו בחברת MOSHE CARS מרחיבים את השירות ללקוחות בכל הארץ, מצפון ועד דרום, בהצעה אטרקטיבית שזכתה לשבחים מלקוחותינו.

מעוניינים למכור רכב ישן או לפירוק? השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים למכור רכב ישן או לפירוק? השאירו פרטים ונחזור אליכם

או מלאו את הטופס לבדיקת
מחיר עבור הרכב שלכם

פתח צ'אט
1
צרו קשר
Whatsapp למעבר ל